Wprowadzenie do obsługi panelu klienta

Panel klienta AttHost jest zintegrowanym narzędziem pozwalającym na zarządzanie wszystkimi usługami oferowanymi w ramach AttHost.

Opis zakładek panelu klienta:

  • Pulpit – główna strona panelu klienta, podstawowe informacje konfiguracyjne, podsumowanie informacji o zamówionych usługach.
  • Domeny – lista domen na koncie hostingowym. Można tu przypisać nową domenę do swojego konta oraz zarządzać rekordami DNS istniejących domen.
  • Strony WWW – zarządzanie stronami internetowymi na koncie. W tej zakładce można powiązać nazwę domeny z plikami znajdującymi się na koncie hostingowym.
  • Konta e-mail – zarządzanie kontami oraz aliasami e-mail. Konfiguracja filtrów antyspamowych, filtrów antywirusowych, czarna i biała lista nadawców. Dane niezbędne do konfiguracji programów pocztowych.
  • Bazy danych – zarządzanie bazami danych MySQL. Tworzenie nowych baz danych oraz edytowanie danych dostępowych do istniejących baz.
  • Konta FTP – zarządzanie kontami FTP pozwalającymi na połączenie z serwerem w celu transferu plików. Dane niezbędne do konfiguracji programów FTP.
  • File Manager – przeglądarka plików, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej.
  • Cron – zarządzanie zadaniami cyklicznymi, wykonywanymi przez serwer.
  • SSH – możliwość aktywowania, deaktywowania oraz zmiany hasła dostępowego do powłoki serwera. Dane niezbędne do konfiguracji klienta SSH, klient SSH dostępny poprzez okno przeglądarki internetowej.
  • Autoinstalator – automatyczne instalatory popularnych systemów CMS i aplikacji.
  • Aplikacje – zarządzanie aplikacjami napisanymi w językach, m. in. Python, Ruby, NodeJS.
  • Kopia zapasowa – możliwość przywrócenia danych konta z serwera kopii zapasowych.
  • Statystyki – informacje o użyciu zasobów konta oraz transferu przez strony internetowe.
  • Bonusy – pakiet korzyści, oferta partnerów AttHost przeznaczona specjalnie dla naszych Klientów.
  • Pomoc – teksty pomocy wyjaśniające działanie panelu, konfiguracji aplikacji itp.
  • Komunikaty – informacje o tym, co się u nas dzieje.
  • Moje dane – możliwość edycji danych Klienta.
  • Program partnerski – centrum informacyjne dla naszych partnerów, link partnerski, bannery oraz statystyki programu partnerskiego.
  • Moje usługi – lista usług znajdujących się na koncie Klienta, informacje o terminach ważności
  • Rozliczenia – faktury proforma oraz faktury vat.
  • Zmiana hasła – możliwość zmiany hasła logowania do panelu klienta.