Odnowienie certyfikatu

Podczas odnowienia certyfikatu należy wykonać kilka dodatkowych czynności:

Krok 1

Potwierdź wydanie certyfikatu poprzez kliknięcie linku przesłanego w wiadomości email na adres admin@twojadomena.pl

W ciągu godziny od potwierdzenia certyfikatu zostanie on wydany. Jego pliki zostaną przesłane w osobnej wiadomości mailowej oraz zostaną zaktualizowane w Panelu Klienta w zakładce Moje usługi -> Certyfikaty SSL.

 

Krok 2

Po wydaniu nowych plików certyfikatu, podmień je w zakładce Strony WWW pod przyciskiem SSL.

Podmianie ulega jedynie plik certyfikatu oraz plik CA. Klucz prywatny pozostaje bez zmian.


  • Jeżeli konto email admin@ nie istnieje:
    przejdź do zakładki Konta email,  gdzie będzie możliwość dodania nowego konta pocztowego.
    Jak utworzyć nowe konto pocztowe? 
  • Jeżeli taki mail nie dotarł, lub skrzynka dopiero co została założona:
    przejdź do zakładki Moje usługi -> Certyfikaty SSL -> Szczegóły i wybierz przycisk Wyślij ponownie link weryfikacyjny.W ciągu kilku minut wiadomość powinna zostać ponownie dostarczona.