Jak zamówić certyfikat SSL?

Krok 1:
Zaloguj się do panelu klienta.

Krok 2:
Przejdź do zakładki certyfikaty SSL Przy wybranym certyfikacie kliknij zielony przycisk do koszyka.

Krok 3:
Kliknij żółty przycisk kontynuuj.

Krok 4:
Na ekranie została wyświetlona zawartość koszyka. Jeśli zamówienie jest poprawne, kliknij żółty przycisk kontynuuj.

Krok 5:
Zostaniesz automatycznie przekierowany do wygenerowania kodu CSR oraz klucza certyfikatu.
Jeśli certyfikat SSL ma działać za pomocą przedrostka www oraz bez przedrostka www w nazwie domeny należy wpisać www.twojaNazwaDomeny.*pl (zalecamy podać domenę z przedrostkiem www tak jak w przykładzie poniżej).

W polu Organizacja oraz Dział wpisz nazwę firmy, bądź w przypadku osób fizycznych imię i nazwisko

*twojaNazwaDomeny – wpisz w tym miejscu nazwę swojej domeny.

Krok 6:
Skopiuj i zapisz w bezpiecznym miejscu kod CSR oraz klucz certyfikatu.

UWAGA! Jeśli tego nie zrobisz, niestety w późniejszych etapach nie będzie możliwości zainstalowania certyfikatu!

Krok 7:
Skopiuj ze swojego komputera żądanie certyfikatu (CSR), które zapisałeś w kroku poprzednim i wklej do formularza żądanie certyfikatu (CSR) tak jak to zostało to pokazane poniżej. Po uzupełnieniu formularza kliknij żółty przycisk zamawiam i płacę.

Krok 8:
Sprawdź potwierdzenie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza kliknij dokonaj płatności.

UWAGA! W celu weryfikacji domeny, po opłaceniu zamówienia należy stworzyć skrzynkę pocztową admin@nazwaTwojejdomeny.pl. Szczegóły w punkcie nr 10.

Krok 9:
System przekieruje Cię do płatności. Jeśli płatność ma zostać błyskawicznie zaksięgowana użyj bramki dotPay. W przypadku wykonania zwykłego przelewu poczekaj, aż środki zostaną zaksięgowane na koncie bankowym AttHost.

Krok 10:
W panelu klienta przejdź do zakładki konta email i kliknij przycisk dodaj konto email. W loginie podaj admin, a następnie z rozwijanej listy wybierz domenę do której zamówiłeś certyfikat. Wprowadź hasło, a całą czynność zakończ klikając przycisk Dodaj.

 

Krok 11:
W panelu klienta przejdź do zakładki moje usługi, następnie kliknij certyfikaty SSL. Po wyświetleniu zamówionego certyfikatu kliknij przycisk Szczegóły.

Krok 12:
Po wyświetleniu Szczegółów certyfikatu, kliknij wyślij ponownie link weryfikacyjny.

Krok 13:
Przejdź do programu pocztowego webmail i zaloguj się do skrzynki pocztowej admin@twojaNazwaDomeny.pl.

* Jeśli nie pamiętasz hasła do skrzynki admin, w panelu klienta wróć do zakładki konta email i kliknij przycisk zmień hasło.

Krok 14:
Przejdź do wiadomości od wydawcy certyfikatu SSL.

Krok 15:
Skopiuj zielony kod autoryzacyjny, a następnie kliknij napis here.

Krok 16:
Wprowadź kod autoryzacyjny, a następnie kliknij zielony przycisk next.

Krok 17:
System informuje o prawidłowym potwierdzeniu certyfikatu SSL. W ciągu kilku godzin otrzymasz certyfikat.

*Uwaga! Wiadomość email zostanie wysłana na kontaktowy adres podany w panelu klienta AttHost (adres możesz sprawdzić w zakładce moje dane).

Krok 18:
Po otrzymaniu plików certyfikatu przystąp do instalacji oraz konfiguracji certyfikatu SSL.